Rozhovor Jak na úspěšný start nových obchodníků

Posted on

Nízkou míru úspěšnosti začínajících obchodníků způsobuje několik faktorů. Mezi nejzásadněší patří: Naivní nebo idealistické představy o práci. Absence systému řízení nováčků. Nedostatečný výběr při náboru. Na podrobnosti ke každému z těchto faktorů a jak snižovat jejich dopady na životnost nováčků se mě ptal provozovatel serverů Poradci-sobě.cz a Realiťáci-sobě.cz Martin Viktora. Podívejte se na záznam našeho […]

Jak vést obchodní tým v krizové situaci opatření proti nákaze koronavirem

Posted on

Co mohou dělat obchodníci, kteří se při své práci setkávají s klienty a zákazníky, když se obchod zastavil kvůli boji s nákazou koronaviru? Jak vést obchodní tým v krizové situaci, která vznikla v důsledku přijatých opatření? Uzavřené hranice. Zmrazené odvětví cestovního ruchu a pohostinství. Kolabující dodavatelské řetězce. Zastavující se výrobní linky. Lidé strachující se o […]

Rozhovor (nejen) o telefonování pro podcast Buduj značku

Posted on

V létě jsme se sešli s Petrem Schwankem, autorem podcastového projektu Buduj značku a natočili jsme rozhovor, který měl být původně o telefonování, ale nakonec jsme se v průběhu 47 minut dostali i k dalším tématům souvisejícím s kontaktováním zákazníků. Kromě telefonování jsme například mluvili o tom, co je lepší než telefonát a dostali jsme […]

Nejlepší nástroj pro získávání zákazníků

Posted on

Hledání jednoho nejlepšího nástroje pro získávání klientů a zákazníků je bláhové. Každý má své výhody a nevýhody. Každý má svou míru úspěšnosti, která rozhodně není a nemůže být stoprocentní. Ovšem čím víc způsobů a nástrojů do získávání klientů zapojíte, tím budete (nejen při telefonování) úspěšnější. V tomto článku najdete shrnutí mé přednášky na listopadové konferenci […]

Řeší obchodníci ten správný problém?

Posted on

  Od obchodníků se očekávají výsledky v podobě uzavřených smluv nebo objednávek. Jejich nedostatek je tedy problém k řešení. Kde ho hledat? Obchodníky nejčastěji napadá, že mají problém s uzavíráním obchodů, s argumentací a překonáváním námitek. To je přirozená reakce plynoucí z naprogramování tím, čím si prošli nebo procházejí. Při nástupu byli proškoleni, jak prezentovat své produkty a služby, […]

Nejlepší strategie pro vyhledávání nových klientů a zákazníků

Posted on Leave a comment

Začněme u toho, proč je užitečné mít pro vyhledávání klientů a zákazníků prospektační strategii: Protože se mění podmínky na trhu. Protože máte omezené zdroje. Protože potřebujete mantinely, abyste udrželi směr. Strategie není jednoduché téma. Často se o ní mluví nebo píše, ale málokdy je jasné, co se za tímto výrazem skrývá. Někdo ji zaměňuje za […]