Rozhovor (nejen) o telefonování pro podcast Buduj značku

Posted on

V létě jsme se sešli s Petrem Schwankem, autorem podcastového projektu Buduj značku a natočili jsme rozhovor, který měl být původně o telefonování, ale nakonec jsme se v průběhu 47 minut dostali i k dalším tématům souvisejícím s kontaktováním zákazníků.

Kromě telefonování jsme například mluvili o tom, co je lepší než telefonát a dostali jsme se také k efektivitě a řízení aktivit obchodníků, respektive k tomu, jak je dnes ani obchodníci ani jejich manažeři neřídí.

V rozhovoru uslyšíte moje odpovědi například na tyto otázky:

  • Proč se lidé telefonování bojí?
  • Do jaké míry se může člověk v telefonování zlepšovat sám?
  • Jak dlouho takové zlepšení trvá?
  • Je telefonování (na studené kontakty) mrtvé nebo přežité?
  • Jaký je stav v oblasti řízení prodejních aktivit a kam se tato oblast bude vyvíjet?

Navíc také:

  • Ukazuji, jak reagovat na námitky a přitom rozvíjet konverzaci.
  • Vysvětluji, v čem dělají manažeři (zadavatelé) chybu, když o telefonování s obchodníky mluví.
  • Uvádím nejtoxičtější slovo, které můžete v telefonátu nebo emailu použít.
  • Probírám, co vlastně obchodník dělá a jak by sám k sobě měl o své práci promlouvat.
  • Ukazuji, na co by se manažeři a majitelé firem měli obchodníků ptát.
  • Zmiňuji, na co by se obchodníci měli ptát budoucího manažera u pohovoru, než někde nastoupí.

Kdy a kde posloucháte?

Možná posloucháte při jízdě autem, na kole, při běhání nebo v posilovně…

V tom případě Podcast Buduj značku najdete na Apple podcasts:

 

anebo na Google Podcasts:

 

 

Anebo si rozhovor poslechněte rovnou tady: