V létě jsme se sešli s Petrem Schwankem, autorem podcastového projektu Buduj značku a natočili jsme rozhovor, který měl být původně o telefonování, ale nakonec jsme se v průběhu 47 minut dostali i k dalším tématům souvisejícím s kontaktováním zákazníků.
Kromě telefonování jsme například mluvili o tom, co je lepší než telefonát a dostali jsme se také k efektivitě a řízení aktivit obchodníků, respektive k tomu, jak je dnes ani obchodníci ani jejich manažeři neřídí.
V rozhovoru uslyšíte moje odpovědi například na tyto otázky:
- Proč se lidé telefonování bojí?
- Do jaké míry se může člověk v telefonování zlepšovat sám?
- Jak dlouho takové zlepšení trvá?
- Je telefonování (na studené kontakty) mrtvé nebo přežité?
- Jaký je stav v oblasti řízení prodejních aktivit a kam se tato oblast bude vyvíjet?
Navíc také:
- Ukazuji, jak reagovat na námitky a přitom rozvíjet konverzaci.
- Vysvětluji, v čem dělají manažeři (zadavatelé) chybu, když o telefonování s obchodníky mluví.
- Uvádím nejtoxičtější slovo, které můžete v telefonátu nebo emailu použít.
- Probírám, co vlastně obchodník dělá a jak by sám k sobě měl o své práci promlouvat.
- Ukazuji, na co by se manažeři a majitelé firem měli obchodníků ptát.
- Zmiňuji, na co by se obchodníci měli ptát budoucího manažera u pohovoru, než někde nastoupí.
Kdy a kde posloucháte?
Možná posloucháte při jízdě autem, na kole, při běhání nebo v posilovně…
V tom případě Podcast Buduj značku najdete na Apple podcasts:
anebo na Google Podcasts: